Välkommen

Välkommen till min blogg.
Jag är en 9årig labradorkille som är pigg och glad - det bästa jag vet är att äta och så älskar jag människor!!  Det är så roligt när jag får besök hemma - matte brukar säga att det är till henne men jag vet att alla egentligen kommer för att klia på mig och ibland busar de med mig också.

Jag bor med min matte och husse och brukar ta med dem ut i skogen för att leta efter harpluttar att äta och ibland hittar jag även godisträd i skogen  -  det är konstigt för de där godisträden dyker upp när jag minst anar det och alltid på olika ställen.

Följ med mig på min vardag här - det kommer bli skoj att visa vad som sker under dagarna hos mig.
Matte har börjat på ett nytt jobb och där får jag umgås med 3st andra svarta vovvar - de verkar helt okej och jag kommer trivas där.
Det konstiga är att matte går iväg med andra hundar som kommer in genom dörren och sedan hörs en maskin som piper lite och ibland går dem iväg till den där vattenmaskinen där man måste gå och gå för att få godisar. Jag tycker den är ganska kul - visst - golvet rör sig så man måste gå men vattnet är ganska skönt och så får man ju godisar!!

Följ mig här där jag kommer att dela mina äventyr och ibland kommer jag även låta matte få ordet och berätta lite mer om hennes jobb och vad hon egentligen gör när hon går iväg med de andra vovvarna på jobbet.
Ha det gott mina vänner så hörs vi snart igen !
🐾🐾


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vardagstips - hjärngympa

Tips i vardagen : Tasslyft

Balansbollsträning